Однак, фахові викладачі, на мою думку, спроможні побачити неякісну роботу та
плагіат самостійно – без використання додаткових програмних засобів.| Цитата: |


)
. Себто використовують інформаційні ресурси
мережі тільки як базу для аналізу та опрацювання, а не для „списування”. Так
тримати! Але тут постає ще одне цікаве, як на мене, питання. Чи розміщували ви свої
„безцінні творчі роботи” – дипломи, курсові, реферати – в Інтернеті для
скачування іншими людьми? Ваше ставлення до цього?


| Цитата: |
-
іноді попадається щось цікаве. Мені теж важко щось писати з чистого листка,
потрібно мати якусь інформацію для загального уявлення, аналізу і синтезу. Це
полегшує роботу. Не кажучи вже про довідкову інформацію.
Тому дуже потрібний
контроль з боку адміністраторів ресурсів і автоматизованого ПЗ, очищення потоку
інформації, відшукання першоджерел... Але того на самому ентузіазмі не зробиш -
потрібно переходити на платну основу (як vovka
) - зробити такі ресурси мінімально платними і з виключно якісною інформацією. 
, а потім настає така апатія,
що навіть на монітор важко дивитись... хіба би та робота комусь була потрібна (на
платній основі звичайно
)
- свій до свого по своє!
| Цитата: |
| Цитата: |

| Цитата: |
| Цитата: |

| Цитата: |
Та й самому великого проекту не написати. Треба ще навчитися
працювати в команді, всякі CVS повивчати..