
керують автомобілями трохи більших розмірів. Це, як правило, зручні в бізнесі та
побуті невеликі універсальчики, типу Мітсубісі Вагон, Опель Кадет, Мазда 3,
трапляються і середнього розміру седани. Також, яким би дивним це не виглядало,
жіночок можна побачити за кермом вітчизняних Таврій та Славут.
Але й появилось цього року те,
чого не було раніше - молоді дівчата (оті, про яких я писав з самого початку, на
невеликих машинках) починають дещо нагліти - об`їжджати усіх на світлофорі по
зустрічній смузі, щоб першою рвонути на зелене світло, видавлювати інших з їх
смуги руху. Хоча критичної маси ці явища ще не досягли і збільшення кількості
автомобілів, якими керують жінки не загострило ніяк аварійної ситуації. Але
наголос на "поки що", бо тенденції, як уже казав, присутні. 
)))))))





| Цитата: |
Але виглядало смішно 


| Цитата: |


) аналіз.



просто, я так розумію, що мало у кого з жінок-водіїв лишається
бажання знаходитись за кермом довше, ніж один (чи - два) роки
або - машина не доживає
З жовтня, поки вона за кермом - чотири зіткнення, навіть - з
припаркованою вантажівкою
Але, думаю, вона
дасть собі раду
Жінка... Колись вона поїхала
на базар за продуктами, там зустріла знайому, на її машині поїхали ще там кудись,
помім - ще...
Я не
кажу, що така ситуейшин типова, але те, що у більшості жінок відсутня фетишизація
особистого транспорту - мабуть, правда. І це добре, бо, так кажуть психологи,
прагнення виділитись є однією з причин і порушень, і ДТП.
У вас це гірше за нас - не вийде 
| Цитата: |
| Цитата: |
Ніби нічого не сталося, а все одно неприємно...