Дуже просто глянути на дорогу, і побачити там самі іномарки. Дуже тяжко побачити
там автомобілі вітчизняного виробництва. Отож мета цієї теми познайомити читача
з ринком вітчизняних автомобілів.Demyan - 2-10-2006 у 10:16
В нас помоєму тільки Таврії і Славути - решту шкоди, щевроле, ВАЗи які збираються
тут я не вважаю за укр.Тарас Капущак - 2-10-2006 у 13:55
Шкоди, шевроле, ВАЗи, деу, кіа, хюндай і т.п. -- це все за ліцензією, і, фактично, не
виготовляється, а збирається. Мені, нажаль, з наших відомі лиш таврії і їх
варіанти. Ще є спільна деу (з таврійським двигуном - мелітопольський завод
двигунів). Ще є Вепр - кременчуцький, одиничне виробництво.
З вантажних - КрАЗ. Автобуси - ЛАЗ, шось є в Херсоні, може ще щось. Богдан - власне
ісузу.
Також є тролейбуси - Луцьк, Південмаш...
Так от сходу, може щось забув...Юрій Сєров - 2-10-2006 у 14:05
Тема про Таврії та Славути є. А що Ви ще збираєтеся обговорювати?
З таким самим успіхом можна поговорити про телевізори, комп'ютери, і багато чого
іншого.
В Луцьку ще якісь машини, схожі на Джипи складають чи складали.Тарас Капущак - 2-10-2006 у 15:03
Я не чув, щоб Волинянки ще випускали. А от тема мабуть мусить засвідчити, що таврія
єдиний український легковик Олексій Мачехін - 2-10-2006 у 15:07
Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази.Тарас Капущак - 2-10-2006 у 15:20
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази.
Про них я вже написав вище. Тільки що свого насьогодні випускає ЛуАЗ? Він випускає
(збирає) багато ненаших, а от своє?Demyan - 2-10-2006 у 15:39
а своє вже не випускає нічого. колись був з волинянки джип - нема, пропав.....Тарас Капущак - 2-10-2006 у 17:51
А взагалі дуже сумна ситуація
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних
досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним
завданням...Тарас Гулка - 2-10-2006 у 21:17
ЛуАЗ випускає своїх дві моделі
"традиційну " волинянку ЛуАЗ-1302
та
автомобільний транспортер ЛуАЗ-967М. Маленький джип із відкритим корпусом
зробленим із одного куска металу. Має ОДНЕ місце для водія, лебідку. Цікавим є
опис на їх сайті "Конструкция сиденья водителя и рулевой колонки позволяет
водителю управлять автомобилем в положении лежа "
А в Харкові існує якесь виробництво автомобілів?Олексій Мачехін - 3-10-2006 у 12:56
ХТЗ і завод ім. Малишева Demyan - 3-10-2006 у 13:10
Якщо і є виробництво то думаю воно тримається на плаву а з часом можливо і стане
просто збирати вже готові застарілі ВАЗ-и, як наприклад ЗАЗ почав збирати 2107Олексій Мачехін - 3-10-2006 у 13:12
Ні, ні, ХТЗ вже понад 50 років випускає чудові позашляховики для сільської
місцевості, а завод ім. Малишева важкі гусеневі позашляховики з ефективними
засобами подолання заторів. Не думаю що вони перепрофілюються на якісь там ВАЗи
Demyan - 3-10-2006 у 14:52
А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси.Demyan - 3-10-2006 у 14:53
Одним словом ми не автомобільна держава.Тарас Капущак - 3-10-2006 у 17:30
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси.
Я чув, що припинять виробництво лиш 3-дверних таврій...Ігор Баранік - 3-10-2006 у 21:27
Це буде сильний удар по автомобільній кволій Україні.Ігор+ - 3-10-2006 у 22:17
Des' na zakarpatti zbyrayut Skody.Рост - 4-10-2006 у 00:26
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Одним словом ми не автомобільна держава.
Ну не автомобільна... А що, всі держави мусять бути автомобільними? Он чехи, шкода -
це ж машина, яку випускають заводи, що входять в концерн ФВ. Пригадуєте, як
виглядали шкоди раніше? Іспанці знову ж зі своїм - не своїм сеатом...Рост - 4-10-2006 у 00:29
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Капущак
А взагалі дуже сумна ситуація
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних
досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним
завданням...
Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт?
Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо
останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п,
але й надзвичайно складне маркетингове завдання.Тарас Капущак - 4-10-2006 у 10:00
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт?
Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо
останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п,
але й надзвичайно складне маркетингове завдання.
Виробники таврії значить дуже шустрі маркетологи? Стільки їх розвелось на наших
автошляхах...
Шліфування виробництва десять років - а далі що? Через десять років вже треба
знімати з виробництва через моральну застарілість. Це в радянську добу десяток і
більше років запускали в серію, так що на момент сходу першого автомобіля з
конвеєра він був морально застарілий.
Запуск виробництва це досить складна штука, але мова ж не йде про випуск авта з
нуля. Автозаводи ж щось випускають. Чи може ВАЗ легше запустити ніж щось інше?
Виправлення "баґів" - а при старих методах проектування цей процес відсутній? Мені
здається, що нові методи дозволяють значно спростити цей етап, чи ні?
А взагалі давно пора переходити на нові методи виробництва, бо з радянським
підходом ніяка продукція не буде конкурентоздатною.
А взагалі справа тут в іншому. Ми бачимо що є з нашої таврії за останніх 10 років
(співпрацює з Daewoo). Ми можемо порівняти як змінилась за цей час шкода (співпрацює з
VW). Якою стала Dacia (співпрацює з Renault). Які зміни і які перспективи в кожного з них?
Коли румуни взялися за свою Daciu, то вони не стали бездумно збирати в себе Renault, а
почали з університетів готувати спецалістів сучасного рівня в галузі
проектування, виробництва і т.д. ...
На мою думку, вся справа в тому, що у нас є просто небажання певних осіб мати
розвинену промисловість, зокрема машинобудування (не просто
автомобілебудування, а машинобудування вцілому). Бо ті ж корейці зовсім не мали на
меті спільний випуск українських автомобілів, а просто плацдарм для продажу
(навіть не випуску) своїх корейських авт. І це добре було відомо тим, хто робив в
свій час вибір між Daewoo і Opel...Ігор Баранік - 4-10-2006 у 19:34
А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз
на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"?Рост - 4-10-2006 у 21:56
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз
на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"?
Таврія Нова - це та Таврія, яка випускалася після створення ЗАЗ-Диво. І їздить їх
дорогами валом. Бо це власне єдина таврія, яка випускалася протягом останніх
років.
Стосовно різновидів Дива, себто Деу - це як? Диво є одне - не існуюча уже торгова
марка. Власне - це Шевроле, яку продавали у нас під логотипом Деу.Ігор Баранік - 5-10-2006 у 16:27
Так я не зрозумів, а що тоді зараз збирають в Запоріжжі?Hanor Narasson - 5-10-2006 у 20:38
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка
ЛуАЗ випускає своїх дві моделі
"традиційну " волинянку ЛуАЗ-1302
та
автомобільний транспортер ЛуАЗ-967М. Маленький джип із відкритим корпусом
зробленим із одного куска металу. Має ОДНЕ місце для водія, лебідку. Цікавим є
опис на їх сайті "Конструкция сиденья водителя и рулевой колонки позволяет
водителю управлять автомобилем в положении лежа "
Сміх в цьому місці трохи недоречний Коли
над головою свистять кулі, лежачи трохи затишніше. Описана модифікація
"Волинянки" має(ла) військову назву ТПК: "транспортер переднего края " і
призначалася для вивозу поранених.