Десь з 1 липня можливо вартість буде складати 70 коп.
Думаю тепер підніметься ціна і на маршрутки, мол зріс бензин, зарплата....напевно
це питання часу.
Щодо трамваїв і тролейбусів, я на них рідко їзжу але якщо їду то як правило бачу що
це транспорт для перевезення пенсіонерів та стундетів-зайців.
Не знаю можливо я зараз поставлюся неправильно щодо пенсіонерів, але на мою думку,
варто б було цим людям не їхати в час піку зранку та ввечері. Звісно що є справи але
часто бачу що просто вони сідають одну зупинку на базар і назад або просто
поговорити в тролейбусі.
Я б взагалі просто тим кому потрібно пенсіонерам - видавав би якісь талончики
(скажімо з пенсією) тоді можна буде контролювати витрати на їх провіз, або ж
зробити безплатним проїзд не в час пік.....це може звучить і жорстко але я думаю
саме тому ЛТТД зазнає збитків.Тарас Гулка - 17-5-2007 у 08:22
В чомусь згідний із Дем'яном. Я б доплачував просто пенсіонерам, які живуть у
місцевостях із трамваями певну суму до пенції. А там хочете їдьте, хочете ні. Бо
так виглядає, що це дійсно суто студенський і пенсіонерський транспорт.
Вибачте за офтоп. Але про пенсіонерів і трамваї.
Кілька тижнів тому їхав трамваєм одиницею. Стою собі нікого не рухаю, спереді
стоїть бабуля. Подивились на мене, потім довго ковирялася в сумці і раптом починає
кричати "Тримайте злодія, він у мене гаманець вкрав" і показує на мене. Я просто
випав в осад. Пів трамваю мене оточили, вже за куртку починають шарпати, кричать
"без зупинки на кінцеву і в міліцію". Я стою в ступурі і не знаю навіть що сказати.
На щастя за кілька хвилин бабуля знайшла свій гаманець.
Так ви думаєте, хтось вибачився. Недочикався. Вердикт був: "Він просто у вас не
встиг вкрасти, але напевно хотів, ця молодь вся така". Demyan - 17-5-2007 у 08:36
Так доречі я теж неодноразово відчуваю таке - коли бабуля дивиться і сумку
відтягує від тебе як від злодія.
Чув навіть що є такі типу розводи коли працює бабця з "пацанами", вам підкинуть
незамітно якийсь кошельок, бабця кричить, тут приходять "дбайливі чоловіки"
затримують вас мол будуть свідками і т.д. і беруть бабцю і ведуть вас в міліцію
(незабуваємо що кошельок у вас) ну а по дорозі мол "давай якщо не хочеш в міліцію, ми
ту стару пошлемо...плати нам...."...далі вибір за вами, платити або ж доказувати що не
знаєте як появився кошельок у вас в кишені (сумці), доказувати про відбитки
пальців на ньому....Юрій Сєров - 17-5-2007 у 10:32
Цитата:
Я б взагалі просто тим кому потрібно пенсіонерам - видавав би якісь талончики
(скажімо з пенсією) тоді можна буде контролювати витрати на їх провіз, або ж
зробити безплатним проїзд не в час пік.....це може звучить і жорстко але я думаю
саме тому ЛТТД зазнає збитків.
Не думаю, що всі пенсіонери катаються просто так. Мабуть мають справи.
Відносно платності проїзду згідний. Накинути їм по 30-50 грн., і хай їздять (в Росії
вже так зробили). А то несправедливо виходить: пенсіонери Львова мають
безкоштовний проїзд у трамваях, а пенсіонери райцентрів (там трамваїм чомусь нема
) їздять за гроші на маршрутках. От такий
укірукук.
А ЛьвівЕлектроТранс зазнає збитків не через пенсіонерів, а через те, що держава не
компенсує ці витрати. А робить вона це свідомо, оскільки докинути по 50 грн кожному
це для бюджету проблема, а послати ЛьвівЕлектроТранс - запросто.Сергій Бєляєв - 17-5-2007 у 13:34
Є набагато кращий варіант: скасувати пільговий проїзд і залишити тарифи
незмінними.Demyan - 17-5-2007 у 15:46
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Бєляєв
Є набагато кращий варіант: скасувати пільговий проїзд і залишити тарифи
незмінними.
+1
Правда думаю тоді пенсіонери образяться але зменшиться кількість пасажирів і
буде легше їздити.
Реально подумати пенсіонер зранку на роботу не їде, звісно мені їх не судити але
бачу часто як виходять на базарі куплять молока і їдуть назад, причому пхаються і
ще кричать якщо їх не пускати...мол де повага до старших, старшим дорога....
Невже я теж таким буду як доживу Сергій Бєляєв - 18-5-2007 у 08:08
К-ть пасажирів суттєво не зменшиться, але видатки на їх перевезення
відшкодовуватимуться краще. До того ж навантаження на бюджет зменшиться, а
відрахування підприємств до ПФ зростуть, а, отже, з'явиться реальна можливість для
нехай і незначного, але підвищення пенсій.Demyan - 18-5-2007 у 08:15
Думаю на відостків 30 зменшиться, я спеціально рахував в мене на зупинці заходить 15
чоловік з них 3 платять десь 4-5 пенсіонерів...решта взагалі зайцем або там типу маю
довідку від стоматолога чи від псіхіатра ,
оглянувши тролейбус - всі сидячі місця люди пожилого віку (можливо не всі
пенсіонери але більшість думаю так).Юрій Сєров - 18-5-2007 у 08:18
Не думаю, що хтось таке зробить. Це політичне самогубство, оскільки всі ці люди
похилого віку - найактивніший електорат. Тому жоден уряд не піде на такі
зміни. Та й крім пенсіонерів є купа пільговиків...Сергій Бєляєв - 18-5-2007 у 14:39
Щодо політичного самогубства - не згідний. Насправді, серед пенсіонерів пільговим
проїздом у міському електротранспорті користується меншість: по-перше, не всі
живуть у містах, по-друге, не у всіх містах є міський електротранспорт, по-третє, не
завжди його маршрут є зручним для конкретної людини. А от підняття пенсій у цій
ситуації стає реальним для всіх без виключення, незалежно від місця проживання.
А крім пенсіонерів пільговиків не така вже й купа. Принаймні їх сукупна кількість
є меншою, ніж кількість пенсіонерів. До того ж, для пільговиків за професійною
ознакою (правоохоронні органи, в/с строкової служби тощо) можна встановити
варіант компенсації витрат на проїзд по факту (звітування як за відрядження).
Обгрунтованість пільги для студентів теж є сумнівною, оскільки це питання уперше
було порушено, коли стипендія складала 10-15 грн. на місяць. На сьогодні ж її розмір є
значно більший.
Отже, якщо врегулювати ці питання, то серед пільговиків залишаться інваліди,
учасники бойових дій, ліквідатори аварії на ЧАЕС, вояки УПА. Яких не є дуже багато,
до того ж, чимало з них оплачують проїзд незалежно від наявності пільг.Odarka - 19-5-2007 у 01:42
З одного боку. я згідна. що забрати у пенсіонерів пільги, а от з іншого...Моїй бабці
84 роки, вона ніколи "просто так" не їздить у трамваї чи тролейбусі, але за один день
вона встигає поїхати і на базар і на цвинтар до сестри і у Винники заїхати до
дідуся...і вона живе, бо в неї є обовязок і вона хоч трішки бачить світ, хоча би раз
на два тижні...
Але є старенькі люди, які дійсно, просто, кожного дня просто катаються туди...сюди,
можливо в якісь певні години обмежити їм проїзд у тролейбусах і трамваях?Andreas - 19-5-2007 у 08:38
Сергію, Ви все вірно про пенсіонерів прорахували з точки зору математики (є
електротранспорт-нема електротранспорту, користується-не користується), та
забули про таку річ, як "корпоративна солідарність".
Може трамваю в місті і нема, може той пенсіонер тими пільгами і не користується,
але почує, що хтось десь на пенсіонерів "наїхати" хоче - піде і за комуністів
проголосує.Юрій Марків - 19-5-2007 у 11:18
Не про трамваї та тролейбуси, та про транспорт. І про бабусь. Мені свою бабусю
доводилося буквально ховати за рогом, зупиняти маршрутку і вести садити бабусю.
Бо інакше не зупинялися. То є дикість, нє? Юрій Сєров - 19-5-2007 у 11:39
Цитата:
і у Винники заїхати до дідуся...
... це який трамвай туди їздить?
Думаю, твоя бабця не буде проти, якщо їй дадуть до пенсії 30 грн. і вона зможе
обирати чим їздити і куди їздити, а не підлаштовуватися під електротранспорт.Andreas - 19-5-2007 у 11:42
2 Юрій Марків
Дикість. Дикість надавати пільги таким чином - "безплатний" проїзд, "безплатна"
медицина, "безплатне" навчання... Що там ще є безплатне?
Нема нічого безплатного, не буває в природі - ні товарів, ні послуг. Все коштує
грошей. Питання лише в тому, хто платить - сама людина, або хтось за неї - держава,
"добрий дядя"-спонсор, благочинний фонд і т.д.
По людськи таки пільги (на проїзд) надаються або виплатою спеціальної сумми
грошей, або держава купує в транспортної компанії певну кількість проїздних
квитків на місяць на кожного свого пільговика і роздає ті квиткі разом з пенсіями.
Нема в держави грошей - нема пільг. Прикро, але справедливо.Odarka - 20-5-2007 у 09:43
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата:
і у Винники заїхати до дідуся...
... це який трамвай туди їздить?
Думаю, твоя бабця не буде проти, якщо їй дадуть до пенсії 30 грн. і вона зможе
обирати чим їздити і куди їздити, а не підлаштовуватися під електротранспорт.
Юрко, бабця їде трамваєм 7, потім 2, а потім сідає на кінцевій двійки на маршрутку,
яка її везе до Винник.
Думаю, не буде проти, якщо додадуть 30 грн.Роман Голощук - 8-6-2007 у 09:15
«Розмови про подорожчання плати за проїзд у львівському електротранспорті –
безглуздя. Жодного рішення з цього приводу не було прийнято і швидше за все не
буде», – про це сьогодні, 7 червня, у коментарі для Західної інформаційної
корпорації розповів начальник управління транспорту і зв’язку Львівської
міської ради Микола Шкурган.Юрій Ришковець - 8-6-2007 у 10:38
До речі, з 1 липня на 15% подорожчав проїзд і в електричках, але сервіс наразі
залишився без змін.Роман Голощук - 12-11-2007 у 15:21
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Думаю тепер підніметься ціна і на маршрутки, мол зріс бензин, зарплата....напевно
це питання часу.
З 20 листопада ціни на проїзд у маршрутних таксі Львова таки зростуть – з 1 грн до 1,5
грн. Про це сьогодні, 12 листопада, ЗІК поінформував президент Асоціації
«Львівський пасажирський транспорт» Роман Лобода.