
? У форумі?
І не потрібно для цього мокнути під дощем
влітку і дивитись на свій транспорт, законсервований в гаражі, взимку.
І не кажи, хороша романтика. Усесь мокрий, з
голови до ніг заталяпаний грязюкою підїжджаєш до кав`ярні, чим дійсно справляєш
колосальне враження на гарненьких панночок, після відвудувань якої романтично
шукаєш вкрадений мотоцикл
Не
знаю, я навіть свій велосипед не ризикую залишати біля магазину, а тут - японський
мотоцикл.

- на
снігу і леді дороги тримається прекрасно, попри малу масу - авто легеньке і я їхав
сам. Я був приємно вражений. 


Я навіть за допомогою ABS-у визначав, чи дорога слизька - давив на
гальмо і чекав, чи буде абеесити.
А ще Яріс
на леді дуже легко, зручно і гарно розвертати на 180 градусів.| Цитата: |

Я так іноді піжоню
коли машин і людей довкола нема, а то не
доведи... Влітку так не вийде. Тобто вийде, але коліс шкода, один раз зробив - більше
не буду 

| Цитата: |

)))
))| Цитата: |


| Цитата: |
)
))
)
))
))) там трохи ще є льоду біля бетонної стіни але
він на їзду не впливає
)))) 

. Дорога на "вісім банок",
залежно від ступеня спраги водія, означає, прибл., сімсот-дев'ятсот кілометрів
дороги.
. Так називають тутешніх фермерів, що розводять
худобу на вбогій місцевій рослинності, й механіків ("grease monkeys" -
"засмальцьовані мавпи" на жаргоні), котрим у цій безлюдній місцині доручено
завдання обслуговувати автопотяги, що бувають проїздять цими краями. Їх можна
стріти на придорожніх станціях, що звичайно складаються з майстерні та
величезної цистерни з пальним. Воно періодично завозиться сюди такими ж
автопотягами-бендзовозами. Однак такі станції зустрічаються нечасто - паливні
баки вантажівок вміщують до 2000 (!) літрів "дорогоцінної" солярки, а витрачають
1 л на км (середньостатистичний європейський "трак" возить з собою, прибл., від
400 до макс. 700 л). Вони цілком адаптовані до суворих кліматичних умов цієї країни.
Єдине, на що дійсно варто вважати водію, - як би не пробити колесо чи не заснути за
кермом. І те та інше трапляється доволі часто, а якщо трісне одне з коліс ззаду,
цього можна навіть і не помітити. Для боротьби з втомою у тривалих й одноманітних
поїздках більшість далекобійників приймають стимулюючі речовини. Зупиняються
автопотяги лише в населених пунктах й тільки для того, аби з'їсти тарілку
сосисок з картоплею в одному з придорожніх кафе, що представляють з себе просторі
зали, де водії ненадовго сідають за стіл під акомпанемент оглушливого реву
двигунів, що долинає ззовні. За п'ятнадцять хвилин вони знов вмощуються за
кермо свого потяга, аби якомога скоріше прибути до пункту призначення...| Цитата: |

).
