Метапошукова машина Metacrawler/Dogpile опублікувала статистику пошукових слів, що
використовувалися відвідувачами впродовж останніх двох місяців. Слід
відзначити, що статистика не співмірна зі статистичними даними Google, Yahoo та МSN.
Проте сама статистика безсумнівно є достатньо репрезентативною та дозволяє
робити висновки щодо сучасної аудиторії Інтернету. Андрій Пелещишин - 11-12-2002 у 00:45
Nos Count Keyword
===========================================
Зі статистики можна зробити ряд очевидних висновків:
По-перше:
користувачі Інтернету часто є некваліфікованими і використовують пошукові
машини для введення адресу відомого користувачу сайту. Напевно існують дві
причини для таких дій користувачів: вони або не здогадуються про існування
стрічки адреси в броузері, або забувають точну адресу сайту.
По-друге:
Користувачі Інтернету шукають в 1-шу чергу основні Інтернетівські ресурси
(пошукові машини, каталоги, портали погоди, покупок, новин), в 2-гу чергу
безкоштовні розважальні ресурси та програмні засоби, в 3-тю чергу: еротика та
порнографія, далі ідуть зірки (не астрономічні), актуальні та модні в суспільстві
теми, товари, вакансії. Популярними є медичні препарати, зокрема для схуднення.
Подібну картину можна також спостерігати і в російкому сегменті Інтернету (по
статистиці Рамблера), правда для росіян (і напевно для нас) є характерними
набагато вища кваліфікація користувачів (очевидно, Інтернет ще не попав в маси) та
сильний зсув у сторону освіти (реферати). Потяг до ресурсів “для дорослий”
менший ніж на заході. Напевно, відчувається вища вартість Інтернету, ніж на
Заході. Серед запитів “культурної” тематики впевнено лідирує “масяня”.
Проте, слід відзначити, що 200 популярних пошукових слів складає не більше 10%
загальних запитів на пошуковці. Тому не виключено, що загальна статистика дала б
грунт для інших висновків. Проте, аналіз усієї множини запитів є надзвичайно
складною та трудоємкою задачею, яка вимагає значних апаратних ресурсів,
алгоритмів семантичного аналізу та повного доступу до БД пошуковців (на разі таке
не практикується).
А тепер статистика від Google
Андрій Пелещишин - 24-12-2002 у 00:42
А тепер статистика від Google
Далі даю офіційні дані найпопулярнішого Інтернет-пошуківця Google за 2002 рік
(інформація з офіційних джерел – http://google.com)
Найпопулярніші слова при пошуці за весь рік
1. spiderman
2. shakira
3. winter olympics
4. world cup
5. avril lavigne
6. star wars
7. eminem
8. american idol
9. morrowind
10. warcraft 3
11. natalie portman
12. dungeon siege
13. trillian
14. las ketchup
15. neverwinter nights
16. battlefield 1942
17. pink
18. gareth gates
19. loft story 2
20. ikea
Наприкінці року
1. nostradamus
2. napster
3. world trade center
4. anthrax
5. osama bin laden
6. taliban
7. all your base are belong to us
8. cnn
9. fbi
10. angelina jolie
11. big brother 2
12. loana
13. pentagon
14. operation flashpoint
15. mir
16. planet of the apes
17. afghanistan
18. tomb raider
19. segway
20. return to castle wolfenstein
Та від Ask.com
Андрій Пелещишин - 24-12-2002 у 00:55
Аналогічно, Ask.com дає наступні результати:
1.Song lyrics
2. Dictionary
3. Halloween costumes
4. Free online games
5. Maps
6. Airplane tickets
7. Jokes
8. Phone numbers
9. Movies
10. Driving directions
11. Recipes
12. Horoscopes
13. Jobs
14. Baby names
15. Download music
16. Free ringtones
17. Pregnancy
18. Love poems
19. Famous quotes
20. Weather
21. Free clip art
22. E-cards
23. Used cars
24. Thanksgiving recipes
25. Chat rooms
У Уанеті найчастіше шукають реферати
Роман Голощук - 8-3-2003 у 13:44
Серед запитів в українських пошукових системах найбільша кількість припадає на
слово «реферат» — понад 406 тис запитів або 2% від загальної кількості запитів в 2002
році. Такі дані приводяться в звіті «Електронної України», складеному радою
експертів Всеукраїнського фонду «Інформаційне співтовариство України».
Приблизно стільки ж разів українські інтернет- користувачі шукали слово
«Україна». На пошуковий запит «Київ» припало 206 тис запитів, «телефон» — 171 тис,
«сайт» — 112 тис «закон» — 109 тис, «право» — 106 тис, «карта» — 104 тис, «продаж» — 103
тис, «система» — 96 тис, «банк» — 84 тис, «завод» — 82 тис.
Самою популярною тематикою пошукових запитів виявилася освітня тематика (15%
запитів) і розваги (12%). Досить багато запитів припадає на комп’ютери і Інтернет
(8%), державу (8%), фінанси (7%). Усього за рік одна тільки пошукова система «Мета»
обробила понад 20 млн. пошукових запитів, повідомляє ІА «УФС».
У січні цього року сама популярна українська пошукова система «Мета» обробила 2,4
млн. запитів. На сьогоднішній день в базі пошуку міститься інформація про більш
ніж 42 тис. серверів (5 442 681 документів). Самим популярним пошуковим запитом січня
став «реферат» — 40,9 тис запитів. Популярне і розкручене в Рунеті «порно» в Уанеті
менш популярне — всього 8,4 тис запитів в січні.
Джерело - «Вебпланета» Соломія Федушко - 6-2-2011 у 12:57
Найпопулярніші слова 2010 року:
Цитата:
The Top Words of 2010
1. Spillcam
2. Vuvuzela
3. The Narrative
4. Refudiate
5. Guido and Guidette
6. Deficit
7. Snowmagedden (and ‘Snowpocalypse’)
8. 3-D
9. Shellacking
10.Simplexity